jueves, 4 de octubre de 2012

O gato lambón

Dicía onte que traballar en clase con "O gato lambón" é unha marabilla. Pois sí.

A historia deste gato que se vai "merendando" a todo o que  atopa por diante cun  texto encadeado moi doado de memorizar polos nenos e nenas, que tamén se presta moi ben á dramatización, serviunos para facer xogos matemáticos, traballar letras , palabras e onomatopeas, inventar frases, contar paxaros e cativas.... e así un sin fin de actividades.

Ata inventamos un xogo:

Eu teño un gato que vai para arriba.
Eu teño un gato que vai para abaixo.
Para arriba, arriba, arriba.
Para abaixo, abaixo abaixo.

Eu teño un gato que vai para adiante....

Non podía faltar unha cantiga, polo que recuperamos a de "Eu tirei un pao ao ga-to-to"
E por si fora poco, vía o Ceip Castrillón atopamos un video do conto, que podedes enlazar AQUÍ.

Como podedes comprobar, con este conto estivemos ben ocupad@s.





1 comentario:

Eva Lopez dijo...

gracias por seguir un año mas con este blog que tanto megusta

EVA LÓPEZ