domingo, 13 de abril de 2008

Videblogueiros

Diario da veiga

Esta foi unha fin de semana intensa.
O venres pola tarde Darío, que xa vai en quinto de Primaria, inaugurou o seu blog:Dous en Vide. É un proxecto que vai levar con Adrián, o su amigo.Estiveron toda a tarde dándolle voltas e "programando".
O sábado o pai de Marta instalounos o encerado dixital na aula.Agora só falta que a mestra aprenda axiña a "funcionalo"- esta nelo, está nelo-.
Pola noite, todas as pandereteiras , mulleres e nenas, fomos ó serán de Angudes e , como sempre, pasámolo moi ben cantando tocando e bailando.Entre unha cantiga e outra falamos de Darío e Adrián e acordamos que o vindeiro "Xoves de A Dúas", haberá película para os máis pequenos e para os maiores un "obradoiro blogueiro".

Por algo din que:

....somos as de Vide
o sol do condado....


Eu mentras, collo a pandeireta e cantolles:

"Axudaime compañeiras
botademe unha axudiña
que non me podo axurade
desta miña gargantiña"

1 comentario:

Unitaria de Vide dijo...

Xa contaredes que tal foi o serán, eu ensineille a miña sobriña o "Pirimpimpin" e Mateo axudoume en tan importante tarefa.
Bicos